ترنم احساس

ترنم احساس

بدترین ورشکستگی در جهان از دست دادنه اشتیاق است! اگر شخصی تمام هستی خود بجز اشتیاق را از دست بدهد می تواند دوباره به موفقیت دست یابد …
ترنم احساس

ترنم احساس

بدترین ورشکستگی در جهان از دست دادنه اشتیاق است! اگر شخصی تمام هستی خود بجز اشتیاق را از دست بدهد می تواند دوباره به موفقیت دست یابد …

87.gif87.gif87.gif

(تنها مخاطب خاص هر لحظه ام)

نتیجه تصویری برای عکس اکیا

2.gif

دیگر چه آرزویی داشته باشم از خدا
وقتی عاشقانه مرا میخواهی ،
همیشه و همه جا هوای مرا داری ، دیگر چه بخواهم از این دنیا
من در این دنیا هستم و تو در کنارم ،
اینهمه عشق است در برابر چشمانم...
و اینجاست که عطر حضورت همان هوای نفسهای من است ،
و با این نفسهاست که عاشق مانده ام ،
تو مال منی و من از همه کس بی نیاز مانده ام
وقتی در لحظه های خواستنت تو را در کنار خودم دارم ،
این تو بودی که مرا به اوج بردی ،
دستانم گرفتی و مرا تا آنجا که هر دویمان آرزو داشتیم بردی
وقتی یکی مثل تو را دارم ، چرا باید از غم و غصه بنالم،
همیشه شاد میمانم و آواز عاشقی را میخوانم
من از دنیا گذشتم به خاطر تو ، تو از دنیای خودت گذشتی به خاطر من ،
ما هر دو از همه چیز گذشتیم تا رسیدیم به هم ،
و میگذریم تا برسیم به قله عشق با هم...
با هم در کنار هم ، مثل همیشه ، همیشه عاشق هم...

N.S


192.gif
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.